Amerykanie rezygnują z indyjskich call-centre

fot.  Sonamsaxena, licencja CC, Wikicommons
Indyjskie call-centre

Linia lotnicza Delta Airlines ogłosiła zamknięcie serwisów infolinii w Indiach i przeniesienie usług do USA – donosi na pierwszej stronie indyjski tygodnik Sunday Express.  Powodem jest niezadowalająca jakość świadczonych usług przez indyjską firmę Wipro.

Już w pierwszym kwartale br. przestała działać infolinia obsługiwana przez Hindusów. Największa linia lotnicza na świecie planuje teraz zatrudnić w Stanach 4,5 tys. pracowników. – Nasi klienci wyraźnie dali nam do zrozumienia, że nie akceptują poziomu usług zagranicznych call-centres ? tłumaczył decyzję linii lotniczej Richard Anderson, dyrektor wykonawczy Delty. – Zamierzamy jednak nadal utrzymać serwis na Jamajce i w RPA ? dodał.
W lutym inna amerykańska linia lotnicza United Airlines wycofała się z outsourcingu usług infolinii. Delta Airlines posiadała call-centres w Indiach od 2002 roku, dzięki czemu rocznie oszczędzała około 25 mln dolarów.  

  
Źródło: Sunday Express, Boston Globe (PS)

Be Sociable, Share!

    Podobne

    Komentarze

    Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany.

    *
    = 3 + 8

    This blog is kept spam free by WP-SpamFree.